dapatkan ID Pengguna bestmobile lebih awal


Bila simkad akan dapat? Bila simkad boleh sampai ke tangan? Bila? Bila? Bila tarikh yang TEPAT, EXACT, PRECISE dan yang sama maksud dengannya?
.
..
Saya dapat soalan ni SETIAP HARI. (dari orang yang sama pulak tu)
Semalam dah tanya. Dua hari lepas tanya. Tiga hari lepas pun tanya soalan yang sama jugak.
Saya tahu anda excited nak mulakan bisnes ni. Saya juga excited.
Mari saya cerita serba sedikit, siapa lagi yang lebih excited nak mulakan bisnes ni.
1. Syarikat BestMobile
- Mereka dah laburkan juta-juta ringgit untuk memastikan BestMobile berada di pasaran
- Kos termasuk premis perniagaan, tech support, system dan macam-macam lagi
2. Authorized Brand Partner (ABP) BestMobile
- 14 orang ABP di seluruh Malaysia, seorang wakil untuk setiap negeri
- Mereka juga dah berhabis puluhan ribu ringgit untuk renovate premis perniagaan
- Mereka juga yang menjadi tunjang dalam preview yang dilakukan disetiap negeri
3. Funder/ Pelabur BestMobile
- BestMobile ini sendiri di "back up" oleh beberapa funder yang mana setiap satu memberikan sokongan kewangan tak kurang daripada jutaan ringgit.
- Maklumat ini saya dapat sendiri dari ABP kita, yang hadir sama sewaktu upacara menandatangani perjanjian
.
..
Setiap kali saya mula rasa hilang sabar, saya cepat-cepat kenangkan semula, ada orang lain yang lebih "tak sabar" berbanding saya.
Saya baru keluarkan RM49 SAHAJA, dah rasa tak boleh tunggu. Untuk mereka yang dah berhabis ribuan ringgit ni, agak-agak macam mana pula?
Walaumacam mana pun, BestMobile pasti akan berada di pasaran, In Shaa Allah. Anda sendiri boleh lihat, ofis-ofis BestMobile dah pun dibuka disetiap negeri.
Semua ini bakal memudahkan urusan kita kelak apabila sim dah ada dipasaran.
.
..
Jika anda anda rasa jemu apabila diasak dengan soalan ini, saya pun rasa jemu jugak.
Kat saya, ada yang order 1, 2, 6, 20, 30, 50, 100 sim pun ada. Ada banyak order. Semua ni dah pre book... dan menunggu Green Light dari HQ untuk datang dan collect sim tu.
KENAPA LAMBAT SANGAT?
Sebenarnya, mana ada lambat.
Buat masa ni, BestMobile masih lagi On Schedule untuk pelancaran simkad mereka.
========================
Lihat penjadualan yang ditetapkan oleh syarikat
Tarikh Pra Pelancaran = 1 May 2015 (di seluruh Negara)
Tarikh untuk pendaftaran dan dapatkan IDP awal = 11 - 14 April 2015 (syaratnya WAJIB BELI 50 SIM - Hanya dapat IDP sahaja, sim juga belum dapat)
Tarikh dapat simkad = 3 Hari sebelum tarikh edaran simkad ke seluruh Malaysia
(28,29,30,@31) - Ini tarikh orang dah dapat GAJI!
========================
Walaubagaimanapun, sedikit keistimewaan saya berikan kepada group ini ialah anda boleh dapatkan IDP lebih awal, dengan syarat
- Anda beli 50 sim, atau
- Anda beli 30 sim, atau
- Anda jadi L1 saya di BestMobile
(Ini saya dah ulang siar kali kedua nampaknya)
.
..
Tuan-tuan, BestMobile ni ialah Bisnes Telco. Bukannya bisnes jual kopi, barangan kesihatan, vitamin, alat penjimat minyak dan sebagainya.
Yang mana, item-item yang saya sebutkan diatas boleh di "rebranding" sahaja dengan mengubah serba sedikit formulasinya maka jadilah ia produk baru.
.
..
Ini bisnes telco.
Selagi ada beberapa perkara yang masih lagi belum selesai, CEO BestMobile tidak akan dengan mudah lepaskan produk ini di pasaran.
Cuba anda bayangkan...
Sim dah dikeluarkan. Anda dah start jual sim BestMobile. Downline anda dah dapat sim. Dia masukkan sim dalam phone... kemudian.... BAM!
+ Network ERROR
+ No Coverage
+ Sim not detected
+ Please insert sim
Siapa yang akan kena marah teruk nanti?
Orang 1st kena marah ialah ANDA. Sebab anda yang promote sim ini.
Orang seterusnya kena marah ialah SAYA, sebab saya adalah upline anda.
Pihak seterusnya yang akan kena maki pula ialah Company, sebab keluarkan produk yang tak ready lagi.
Nampak tak benda ni?
.
..
Bisnes ni MUDAH sahaja.
Produknya pula adalah produk KEPERLUAN harian. Simkad phone. Hari-hari orang guna phone, kan?
Soalan saya. Anda tak ada simkad ke sekarang ni? Jika anda sekarang ni tak ada simkad langsung, dan disebabkan BestMobile lambat sangat membuatkan anda tak boleh berkomunikasi, itu saya boleh faham kenapa anda nak cepat.
Tetapi hakikatnya, anda semua dah ada sim kan di phone masing-masing? Jadi, boleh beri sedikit masa lagi? Dah tak lama dah ni...
=
==
====
BestMobile tetap akan berada di pasaran. Tinggal beberapa hari sahaja lagi. Boleh tunggu?
Ramai sangat yang nak jadi YANG TERAWAL tetapi tak sanggup nak bersabar.
Jadi yang terawal, potensi income dia memang besar, namun tak ada siapa yang kata, anda akan dapat income mudah apabila jadi yang terawal.
.
..
Jadi, apa kata sekarang ni anda fokuskan pada pembinaan rangkaian.
Begini lebih mudah untuk anda dapatkan income RM1,700++ dibulan pertama apabila sim dah ada ditangan anda nanti, berbanding anda tunggu sim ada baru nak buat marketing.
.
..
Baiklah, panjang pulak.
Kesimpulannya, saya juga sedang menunggu Green Light dari HQ untuk collect simkad.


namun begitu.. jika anda nak ID Pengguna lebih awal sila klik di sini   

*TAWARAN UNTUK DAPATKAN IDP LEBIH AWAL AKAN BERAKHIR PADA 24HB APPRIL.. 

JANGAN TUNGGU BUDAK SEKOLAH JADI UPLINE ANDA!!
DAFTAR SEKARANG!!

saya...
NOORSALAM SAHABUDDIN
IDP   BM0003013
WHATSAPP/ WECHAT 0138100032

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

sila komen di sini

Powered by Blogger.