Ping : Cara Berkesan Untuk Naikkan Trafik Blog

Assalamualaikum & selamat sejahterah..

Kali ini saya nak kongsi kat korang cara atau tips atau trick untuk naikkan ping/ trafik blog korang sehingga terindeks di top10 google..


Jika anda memiliki sebuah blog atau website, pasti tertarik untuk dapat memiliki top10 di mesin pencari seperti Google, Bing, atau Yahoo!. Namun, apakah anda tahu bahwa hal itu tidak semudah yang anda bayangkan, anda perlu memiliki kontrol untuk mendapatkan peringkat yang baik dan meningkatkan traffic blog anda . Benar, anda dapat mengambil hasil blog atau website dengan tangan anda sendiri dan meningkatkan traffic dengan ping.

Cara ini amat sesuai untuk blog atau laman web yang menjual sesuatu produk.. comtohnya macam blog ini dan juga blog ini

Maksud Ping

Ping hanyalah sebuah program yang mengirimkan pesan ke server lain atau komputer untuk mendapatkan tanggapan. Jadi jika anda memperbarui blog anda, cukup melakukan ping sehingga halaman anda diindeks oleh mesin pencari dan blog anda boleh mendapatkan backlink sehingga mendapatkan peluang untuk peringkat yang lebih tinggi. Mengenai pengertian ping, anda boleh baca di wikipedia tentang Ping (blog).



Dengan Ping Blog Akan Cepat Terindeks, Mendapatkan Backlink & Traffic

Perlu diketahui, bahwa jika blog atau website anda tidak muncul di mesin pencari kemungkinan besar kerana belum terindeks sehingga tidak mungkin untuk mendapatkan traffic. Jadi, hal terbaik untuk dilakukan adalah melakukan ping dan blog anda akan dapat diindeks secara signifikan dan lebih cepat.
Mengenai laman web tempat dimana anda harus ping untk blog anda, saya mengesyorkan Free Backlink Tool. Anda boleh mula mendapatkan backlink dan mendapatkan hingga 500 link yang mengarah langsung ke blog atau website anda.

Ping: Cara Gratis Untuk Meningkatkan Traffic Blog

blastt trafik ke blog anda dengan website ini



CARA DAFTAR

Ping untuk meningkatkan traffic blog anda adalah cara terbaik meskipun banyak sekali laman web sejenis yang berbayar hingga puluhan dollar. Jadi tidak usah tunggu lama, daftar sekarang gratis dan check out di http://www.freebacklinktool.com untuk daftar.
Klik tombol Sign Up  pada member area klik Register Now, sehingga anda diberikan pilihan untuk membersip dan tentunya pilih yang Free dan tiggal anda ikuti saja aturan daftarnya.

Cara Gratis Untuk Meningkatkan Traffic Blog




CREATE ACCOUNT

Setelah anda membuat pendaftaran, Login & mula membuat backlink automatik. Anda memiliki pilihan untuk melakukan ping semua link tersebut agar mempercepat indeks mesin pencarian. Pada member area, anda akan disambut dengan teks "Welcome to Members Area!" kemudian langsung aja dong klik Create Backlinks. (dah ckp indon plak) hahaha...

Ping Gratis Untuk Meningkatkan Traffic Blog

masukkan link website atau blog dan keyword, kemudian trus klik start backlinks


TUNGGU PROSES BACKLINK SELESAI

Untuk dapatkan ranking tertinggi di search engine memang tidak mudah, tapi setidaknya anda ada usaha agar blog anda dapat terindeks dengan cepat untuk mendapatkan traffic. Setelah anda mula proses ping, maka anda tinggal lihat hasilnya.



Sila perhatikan sendiri proses ping untuk blog anda. jelas bahawa url blog telah berhasil di ping dan meresap hingga ke database, tercantum juga waktu yang dihasilkan selama proses ping hanya dalam hitungan kurang dari satu saat. CONTOH : http://www.google.com/search?q=income-bestmobile.blogspot.com&ie=gb&oe=UTF-8&hl=en-US&client=aff-avalanche&forid=1  Pinged successfully to http://blogsearch.google.com/ping/RPC2 



Dengan menambah sedikit usaha, anda akan memperoleh blog anda cepat terindeks di mesin pencari dan pastinya mendapatkan traffic akhirnya. Demikianlah tips untuk Cara Terbaik Untuk Meningkatkan Traffic Blog Menggunakan Ping. Anda boleh mempraktikkan sendiri atau kongsikan kepada sahabat anda tentang artikel ini. anda boleh daftar disini ->  http://www.freebacklinktool.com

semoga bermanfaat.. assalamualaikum.. :)

Dapatkan 3 Teknik Cari Prospek Di Facebook! 

Percuma sahaja!

Cepat masukkan nama dan alamat emel anda disini!

Nama anda :
Emel anda :
No. telepon :


Autoresponder Dipandu Oleh Emelmatik.com 

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

sila komen di sini

Powered by Blogger.