download borang pendaftaran bestmobile


Borang Pra Pendaftaran BESTMobile ni untuk tujuan pendaftaran offline. Sementara menunggu hari pra pelancaran Simkad BESTMobile di seluruh Malaysia pada 1 Mei 2015.
sebagai leader, kita boleh gunakan borang pra pendaftaran ni dahulu untuk di isi maklumat dan data ahli yang berminat. Nanti simkad dah keluar tak kah kelam kabut sangat.




ok yang atas tu memang kena watermark, untuk bagi cantik sikit blog ni, rakan-rakan boleh download
percuma borang ni klik Download Borang Pra Pendaftaran BESTMobile file pdf PERCUMA!!!.
klik di sini   

daftar sebagai pengguna simkad bestmobile di sini   

Borang ni boleh photo copy sahaja dalam bentuk pdf. Untuk versi yang original punya cetakan boleh dapatkan di pejabat-pejabat ABP BESTMobile berhampiran atau datang di Center Of Excellence (COE) BESTMobile di alamat Glenmarie Shah Alam Selangor, atau pun hubungi tuan Bistari Berahim

Kewajipan Mengisi Borang Pendaftaran Simkad BESTMobile
Perlu di ingat, walaupun nanti setelah simkad di perolehi dan pendaftaran dan pengaktifan simkad BESTMobile boleh dilakukan boleh di buat hanya menggunakan kod USSD, borang pendaftaran manual ini perlu di isi dan di hantarkan kepada pejabat ABP negeri masing-masing atau boleh juga di hantar terus ke COE.

Ini adalah  prosedur biasa yang di tetapkan oleh pihak Suruhanjaya Multimedia dan Komunikasi Malaysia kepada mana-mana syarikat telekomunikasi.

Penutup
Semoga dengan adanya borang pra pendaftaran ini, dapat mudahkan urusan rakan-rakan dan leader-leader BESTMobile untuk membuat pra pendaftaran.

P/s: Hanya beberapa hari lagi sebelum Simkad BESTMobile berada di pasaran, jom cargass kan promosi.. kita sama-sama target capai sasaran F.A.B BraVoo!!










NOORSALAM SAHABUDDIN
IDP BM0003013
 

WHATSAPP / WECHAT 0138100032

Share this

Related Posts

Latest
Previous
Next Post »

sila komen di sini

Powered by Blogger.